مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

اهمیت سرویس درب و کرکره اتوماتیک شما

طراحی سایت

مؤسسه استاندارد کارادرب(karadarbco) ایجاب می کند که کرکره های شما در مواقع آتش سوزی از وضعیت خوبی برخوردار باشند.

 

اکثر سارقان ماهر هستند و در صورت داشتن کرکره های معیوب به دنبال فرصت هایی برای نفوذ به ساختمان شما خواهند بود، بنابراین مطمئن شوید که آنها ایمن هستند!

 

وقتی صحبت از سرویس کرکره به میان می‌آید، کمی برنامه‌ریزی از قبل می‌تواند به شما کمک کند. از آنجایی که پیمانکار در مواقع اضطراری نیاز به اندازه گیری و ایجاد اجزای جدید برای کرکره دارد، سازماندهی بسیار مهم است.

نگهداری

 

یک متخصص را استخدام کنید تا تعادل را برای شما انجام دهد.

 

برای جلوگیری از خطر آسیب کرکره با درب های فنری، مهم است که هر سال آنها را با یک متخصص مجرب متعادل کنید.

تعمیر و نگهداری بخش مهمی از هر سیستم درب تجاری است، نه تنها برای ایمنی، بلکه برای افزایش طول عمر. جی مانی واجد شرایط کلیه مقررات جاری درب های اتوماتیک و سیستم های درب صنعتی است که می تواند به کسب و کار شما در حفظ بهره وری در زمانی که خدمات برنامه ریزی شده توسط ما انجام می دهد کمک کند! ما به خود می بالیم که در مواقعی که بیشتر از همه به ما نیاز دارند در کنار مشتریان خود هستیم. سیستم تماس اضطراری 24/7 ما کل بریتانیا را پوشش می‌دهد و ما خوشحال می‌شویم برای هر مشکلی که پیش بیاید، مهم نیست که چقدر کوچک باشد، کمک کنیم!

هر چند وقت یکبار باید سرویس شود؟

 

دفعات سرویس کرکره شما به نوع و برند آن بستگی دارد.

 

این تصمیمی است که بستگی به تعداد دفعات استفاده از غلتک های شما و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. اگر به طور مکرر از آنها استفاده می کنید، بهتر است هر چند ماه یک بار از یک متخصص کمک بگیرید تا خطر آسیب ناشی از استفاده بیش از حد را تهدید نکنید. انجام این کار خودتان می تواند منجر به مشکلات جدی مانند شکستگی شود که اگر گزینه دیگری در دسترس نباشد، کار را بسیار دشوارتر می کند!

 

سرویس دهی شامل چه مواردی است؟

 

کارشناسان به مسائل مختلفی رسیدگی خواهند کرد. برای اطمینان از بررسی هر بخش از کرکره و درب گاراژ، صبر لازم است. بررسی موتور، کانال های راهنما، روغن کاری صحیح اجزا، شستشوی پرده درب در پانل کنترل فرآیند حذف می شود. آنها در صورت نیاز، مهره ها، پیچ ها، قفل های خودرو یا فنرها را جایگزین خواهند کرد.

اهمیت - درب های اتوماتیک

 

شکی نیست که درب های اتوماتیک در محل های تجاری تجربه مشتری یا کارمند را بهبود می بخشد. سالمندان، والدین با صندلی چرخدار و افراد معلول، ورود و خروج از امکانات با باز شدن خودکار درها را ساده تر می دانند. با کمی دردسر، هر کسی که وسایل حمل می کند می تواند آزادانه وارد یا خارج شود. چه چیزی را دوست ندارد؟ درب اتوماتیک یکی از تجهیزات است. اگر به درستی نگهداری یا سرویس نشوند، این نوع ماشین آلات می تواند کشنده باشد، به خصوص اگر کودکان یا افراد مسن در آن حضور داشته باشند.

 

اکثر مغازه ها و اماکن صنعتی درب های اتوماتیک کشویی یا چرخشی را انتخاب می کنند، در حالی که شرکت های تجاری و هتل ها درب های گردان اتوماتیک را ترجیح می دهند. برای حفظ یک محیط امن، مهم است که هر نوع درب اتوماتیک را جداگانه ارزیابی کنید.

نتیجه

 

با کمک تیم متخصص ما، می‌توانید از بین انواع کرکره‌های باکیفیت که هم ایمن و هم کاربردی هستند، انتخاب کنید. در حالی که تعمیر و نگهداری منظم برای هر سیستم درب اتوماتیک یا سیستم کرکره ای حیاتی است، بسیاری از کسب و کارها هنگام بررسی اقدامات امنیتی خود به دلیل کمبود دانش یا منابع، این مرحله ضروری را نادیده می گیرند. ما با مشتریانی در صنایع مختلف کار می کنیم - از انبارها گرفته تا کارخانه ها - که از بسته های خدمات ما که شامل بازرسی کامل، تعمیرات، تعویض و موارد دیگر است، بهره زیادی برده اند! اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما ارائه می دهیم، همین امروز با ما تماس بگیرید.