مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک برای منزل؟ خوب، چرا که نه؟

طراحی سایت

درب‌های اتوماتیک معمولاً در ساختمان‌های عمومی و تجاری یافت می‌شوند، اما یافتن آن‌ها در اماکن خانگی نیز اصلاً غیرعادی نیست. تقریباً هر دری را می توان با یک مکانیزم ساده خودکار کرد و با سیستم های پیشرفته ما، حتی کوچکترین فضاها می توانند به راحتی مجموعه ای از درب های اتوماتیک را در خود جای دهند.

 

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید مجموعه ای از درب های اتوماتیک را در خانه خود نصب کنید، اما اکثر مشتریان داخلی ما به دنبال راه حلی برای کمک به آنها در مسائل حرکتی خود هستند.

 

اگر به ویلچر وابسته هستید، یا اگر در رفت و آمد کمی مشکل دارید، باز و بسته کردن درها می تواند فوق العاده دشوار باشد. و اگر جایی وجود دارد که باید احساس کنید کنترل کامل اطراف خود را دارید، آن خانه شماست.

 

اینجاست که مجموعه ای از درب های اتوماتیک می توانند تفاوت را ایجاد کنند. آنها را می توان با سنسورهای حرکتی یا فعال کننده های دکمه ای کار کرد و تقریباً روی هر دری از خانه نصب می شود. و با اضافه شدن برخی مکانیسم های بسته نرم و سایر مکانیسم های ایمن، ایمنی و امنیت شما تضمین می شود.

 

در دسترسی خودکار، ما می توانیم یک راه حل سفارشی درب اتوماتیک را برای هر خانه طراحی، نصب و سرویس کنیم. ما همچنین تجربه گسترده ای در ارائه راه حل های ایمن و مطمئن برای خانه های مراقبت و انجمن های مسکن متعدد داریم، از جمله:

مدارس و دانشگاه ها

     دادگاها

    خانه سالمندان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه درب های اتوماتیک در خانه می توانند زندگی را برای همه آسان تر و ایمن تر کنند، با ما تماس بگیرید. اگر درب های اتوماتیک را برای خانه یا سازمان خود در نظر می گیرید، ما بسیار خوشحال خواهیم شد که به نیازهای شما گوش دهیم، و حتی به صورت رایگان به شما پیشنهاد می دهیم.