مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

انتخاب درب اتوماتیک مناسب

طراحی سایت

درب های اتوماتیک در تاسیسات تجاری بسیار متداول هستند زیرا راحتی ارزشمندی را برای افرادی که در محل کار می کنند و از آنها بازدید می کنند فراهم می کند. با این حال، انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای بهره مندی از مزایای این درب ها بسیار مهم است. مسئولیت تهیه درب اتوماتیک مناسب، کاربردی و ایمن برای هر تاسیسات بر عهده مالک، طراح چیدمان و تامین کننده درب است.

سه نوع مختلف درب اتوماتیک وجود دارد که به راحتی در دسترس خواهید بود:

1. درب اتوماتیک کشویی

2.درب اتوماتیک نوسانی

3.درب های تاشو

به غیر از این سه طرح استاندارد موجود در بازار، برخی از تولیدکنندگان نیز بسته به نیازهای کاربردی و طراحی تاسیسات، طرح های سفارشی ارائه می دهند. ویژگی های تخصصی نیز توسط برخی سازندگان ارائه شده است مانند قابلیت باز شدن کامل درب در مواقع اضطراری.

مهمترین بخش انتخاب درب اتوماتیک مناسب، انتخاب توزیع کننده/پیمانکار نصب مناسب محلی است. توزیع کننده محلی شما باید تجربه درک نیازها و مشخصات شما برای محصول و پیکربندی مورد نظر را داشته باشد. شما می توانید از توزیع کننده خود بخواهید که یک مدرک انطباق را به شما ارائه دهد که نشان می دهد قوانین ساختمان و استانداردهای ساخت تعیین شده توسط مقامات معتبر رعایت شده است.

هنگام انتخاب طرح درب های اتوماتیک، تصمیم گیری باید بر اساس نوع تاسیسات، طرح آن و ماهیت ترافیک مورد انتظار در محل نصب پیشنهادی باشد. در بیشتر مواردی که درب برای تردد دو طرفه در نظر گرفته شده است، یک درب اتوماتیک کشویی انتخاب ایده آلی در نظر گرفته می شود زیرا به فضای کمتری برای کارکردن نیاز دارد. در صورت تردد یک طرفه، درب های اتوماتیک تابدار گزینه مناسبی هستند. با این حال، این درها نیاز به نصب فضاهای خالی بزرگ دارند تا مسیرهای نوسانی بتوانند به راحتی حرکت کنند.

با در نظر گرفتن همه این عوامل، می توانید به توزیع کننده محلی خود در انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای تاسیسات خود کمک کنید. توزیع کننده محلی شما نماینده سازنده ای است که برای هدایت قوانین ساختمانی و استانداردهای عملی آموزش دیده است. از دانش و تجربیات آنها به نفع خود استفاده کنید.