مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

دیوارهای پارتیشن شیشه ای

طراحی سایت

دیوارهای پارتیشن شیشه ای


سیستم های پارتیشن دیواری ساخته شده از شیشه به پارتیشن شفاف اتاق اجازه می دهد. آنها اتاقها را مطابق با کاربری مورد نظر باز ، تقسیم و جدا می کنند. ما انواع مختلفی از امکانات طراحی را به شما ارائه می دهیم. چه به عنوان دیوارهای پارتیشن اداری ، چه به صورت دیوارهای کشویی در اتصالات مغازه مدرن و چه به عنوان پارتیشن بندی اتاق در ساختمانهای عمومی یا هتل ها. سیستم های شیشه ای برجسته ترین طراحی هستند و در هر سبک معماری مناسب هستند. فن آوری های مختلف برای عملکرد ، ظرفیت تحمل بار بالا و راه حل های زیبایی ، نقطه قوت ما هستند.

دیوارهای پارتیشن شیشه ای متحرک

سیستم های دیواری کشویی دستی انعطاف پذیری  را برای پارتیشن بندی اتاق به شما ارائه می دهند. برای بازکردن دیوارهای پارتیشن شیشه ای ، عناصر شیشه ای به سادگی به هم فشرده شده و به زیبایی در کنار هم چیده شده اند. اگر قرار نیست دیوارهای پارتیشن شیشه ای به طور کامل باز شوند: درهای عبور در سیستم دیوار پارتیشن راه حل شما هستند. این بدان معناست که اتاقهای جدا شده شما حتی در صورت بسته بودن برگهای کشویی دیوارها قابل دسترسی هستند. درهای گذرگاه درهای یک یا دو کاره کاربر پسند هستند.

 

دیوارهای پارتیشن شیشه ای استاتیک

پارتیشن های استاتیک اتاق با دیوارهای پارتیشن شیشه ای اتاق های شما را شفاف می کند. با توجه به طراحی مدولار آنها ، می توان آنها را با پانل های مختلف سیستم مانند درهای شیشه ای و عملکردها پیاده سازی کرد. از پانل های برگ ثابت می توان به عنوان درهای دو کاره ، تاب دار یا تک کاره یا به عنوان تابلو ثابت استفاده کرد. فناوری هوشمند سیستم های دیوار پارتیشن ، به عنوان مثال درب نزدیکتر ، پنهان یا تقریباً نامرئی است. یک مزیت بصری ، طراحی مشخصات ثابت پانل ها و درهای ثابت است.