مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

بالاترین استانداردها برای درب های اتوماتیک

طراحی سایت

بالاترین استانداردها برای درب های اتوماتیک


استاندارد ایمنی سیستم های درب اتوماتیک در آلمان بالاترین استاندارد در جهان است. از آنجا که این قطعات دارای درایوهای الکتریکی هستند ، طبق دستورالعمل ماشین آلات به عنوان ماشین های الکترونیکی در نظر گرفته می شوند. بنابراین آنها تابع خواسته های ایمنی خاصی هستند. استاندارد اروپایی EN 16005 توسط DIN EN 16005 در آلمان پیاده سازی شده است و الزامات طراحی و روشهای آزمایش مورد استفاده برای اطمینان از استفاده ایمن از دربهای اتوماتیک را مشخص می کند. یکی دیگر از استانداردهای قانونی قابل اجرا در آلمان DIN 18650 است که به عنوان یک استاندارد قدیمی تر و سختگیرانه همچنان اجباری است.


وسایل حفاظتی

اپراتور از نظر قانونی موظف است حرکات باز و بسته شدن درهای اتوماتیک و منابع خطر مرتبط را تضمین کند. در برخی موارد ، نظارت بر لبه های بسته کننده اصلی کافی است. در شرایط خاص (به عنوان مثال ساختمانهایی که عمدتا توسط افراد مسن ، افراد با محدودیت حرکتی یا کودکان کوچک استفاده می شود) ، کل منطقه درب باید ایمن باشد. بسیاری از سیستم های درب قدیمی را می توان با طیف وسیعی از دستگاه های ایمنی مجهز کرد.

نگهداری و بازرسی

مطابق با DIN EN 16005 ، DIN 18650 و قوانین فنی برای محل کار - در و گیت (ASR A1.7) ، درب های اتوماتیک مشمول بازرسی ایمنی فنی اجباری توسط متخصص می باشند. این امر در مورد راه اندازی اولیه و سپس حداقل یک بار در سال ، اما در صورت نیاز ، به عنوان مثال در صورت تغییر عملکرد ساختمان ، صدق می کند.

علاوه بر این بازرسی ، نیاز به تعمیر و نگهداری شامل تعمیر و نگهداری منظم درب اتوماتیک/برقی نیز می شود. این فواصل بستگی به مشخصات سازنده نصب دارد. دوبار در سال تعمیر و نگهداری برای درب اتوماتیک در مسیرهای فرار و نجات توصیه می شود.