مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک تلسکوپی

طراحی سایت

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی : زمانی که شما ظرفیت عبور ومرور بالایی دارید اما فضای شما محدود است درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می تواند پاسخی باشد برای آنچه به دنبالش می گردید.

اغلب در فضاهایی با عرض کم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع درب ها دارای 2 لت متحرک به یک سمت می باشد که درآن لت دوم متحرک با نصف سرعت لت اول حرکت می کند تا بصورت هماهنگ بر روی لت ثابت و یا دیوار قرار گیرند.

انواع درب برقی تلسکوپی :

 

2لت : در این حالت درب برقی تلسکوپی شامل 2 لنگه متحرک می باشد که با توجه به مکان اجرا هر دولت درب برقی یا به سمت راست یا به سمت چپ حرکت می کنند.

 

4 لت : در این حالت درب برقی تلسکوپی شامل 4 لنگه متجرک می باشد که با توجه به مکان اجرا 2 لت با هم و به صورت همزمان به سمت راست و 2 لت به سمت چپ می رود.در این حالت در دو طرف درب برقی باید فضای مناسب جهت قرار گرفتن لت های متحرک در اتوماتیک وجود داشته باشد.

3 لت : در این حالت یک لت ثابت و 2 لت متحرک وجود دارد، همانند مدل قبلی2 لت متحرک با هم حرکت می کنند و روی لت ثابت قرار میگیرند.

6 لت : در این حالت 2 لت ثابت و 4 لت متحرک می باشد؛ حرکت درب برقی به این صورت می باشد که 2 لت متحرک با هم و به صورت همزمان حرکت کرده و به سمت راست رفته و روی لت ثابت سمت راستی قرار می گیرد و همزمان برای دو لت متحرک سمت چپ نیز همین اتفاق رخ می دهد

 

ویژگی درب های تلسکوپی

  1. مناسب فضاهای کم عرض
  2. دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد
  3. دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخ های پلیمری
  4. جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  5. دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن درب های متحرک از طریق هنگرها
  6. دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت
  7. تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی