مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک گرد ( کرو )

طراحی سایت

درب اتوماتیک گرد ( کرو )

درب اتوماتیک کرو اسم های مختلفی دارد مانند درب اتوماتیک قوسی یا درب اتوماتیک گرد یا درب اتوماتیک نیم دایره.استفاده ازدرب اتوماتیک کرو بیشتر برای فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که به بیشترین عرض بازشو نیاز داشته باشند و طراحی ساختمان به صورت گرد یا قوس دار باشد ، در این صورت استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای قوسی جلوه دوچندان به ساختمان شما می دهد.درب اتوماتیک شیشه ای کرو نیز همانند سایر دربهای شیشه ای اتوماتیک دارای معایب ومزایای می باشد.برای اینکه با این نوع خاص از درب برقی شیشه ای آشنا شوید با ما همرا باشید.

ساختار درب اتوماتیک کرو :

درب اتوماتیک کرو از دو مجموعه درب کشویی خمیده تشکیل شده است که با طرحی زیبایی شناختی با ظرفیت بالا و سهولت عبور از درب های کشویی ارائه شده است. با ظاهر خمیده خود ، کمی گسترده تر از درب های کشویی را در عرض دارد. بنابراین امکان استفاده از توان بیشتر را فراهم می کند.درب اتوماتیک کرو ما نیز می توانند در طرح های نیم دایره تنظیم شوند. یا به صورت جداگانه و یا بهم پیوسته بین سایر پانل های دیواری خمیده و درب های کشویی خمیده قرار می گیرند. مانند تمام سیستم های درب. درب اتوماتیک کرو از فولاد ضد زنگ جلا ، برس ، برس برنز یا برنز یا PPC برای مطابقت با هر رنگ RAL ارائه می شود. سرعت باز و بسته شدن درب و زمان تنظیم پارامترها توسط کاربران قابلیت تنظیم را دارد. درب اتوماتیک کرو دارای راندمان بالا ، طول عمر طولانی ، ویژگی های قابل اعتماد و کم صدا می باشد.

 

قیمت درب اتوماتیک خم یا کرو

عوامل گوناگونی بر قیمت درب اتوماتیک تاثیر گذار است.یکی از ابتدایی ترین نکات شیشه سکوریت نصب شده بر روی درب می باشد.به دلیل شکل ظاهری(منحنی شکل) شیشه های نصب شده هزینه بیشتری برای آن درنظر گرفته میشود.نوع یراق آلات وموتور نصب شده بر روی درب کرو نیز از عوامل موثر بر قیمت درب کرو میباشد.

درست است که نصب درب اتوماتیک خم یا کرو هزینه بالایی را در بر دارد،اما یکی از زیبایی های بی مانند در فضا سازی بنای شما به حساب خواهد آمد.