مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

Thank you, doors

طراحی سایت

Thank you, doors.

 

درب اتوماتیک ، چه ما این را درک کنیم و چه نکنیم ، نقش زیادی در زندگی ما دارند. هنگام بیرون آمدن از فروشگاه با دست پر ، بیرون آمدن از دستشویی یا دیر دویدن برای گرفتن هواپیما - مطمئن هستیم که به خاطر راحتی درب اتوماتیک سپاسگزار بوده ایم. امسال ، اولین روز سالانه درب اتوماتیک را در 19 مارس جشن خواهیم گرفت. این روز همه چیز در مورد درها و کارهایی است که به طور خودکار عالی برای ما انجام می دهند.

 

از زمان معرفی اولین درب اتوماتیک در دهه 1950 و 1960 ، از آن زمان به بعد همه چیز بهتر شده است. علاوه بر درب های کشویی ، انواع متداول درب های اتوماتیک شامل درب های گردان ، تاب ، و درب های ICU است. هر نوع درب کارایی و هدف خاص خود را دارد ، اما نکته مشترک آنها سهولت دسترسی ایجاد شده است. بیایید برخی از این مزایا را بررسی کنیم:

 

    درهای کشویی می توانند دهانه های بزرگی در جلوی ورودی ساختمان شما ایجاد کنند و از مهمانان با دسترسی بدون لمس و راحتی برای رفت و آمد با کیف های بزرگ خرید ، کالسکه ، صندلی چرخدار و غیره استقبال کنند. آنها می توانند به ایجاد امنیت در برابر تهدیدات خارجی و آب و هوا کمک کنند ، همچنین دمای مشاغل خود را راحت نگه داشته و زیبایی زیبایی را ارائه می دهد.

    درب های چرخشی به راحتی می توانند به درب های دستی موجود اضافه شوند ، و آنها را به گزینه ای آسان برای اتوماسیون درب هایی مانند درب های دفتر ، درهای حمام یا راهروهای بیمارستان تبدیل می کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا در کل امکانات شما بدون نیاز به دستگیره درب لمس کنید.

    اگر به دنبال یک ورودی بزرگ برای تأثیرگذاری هستید ، درهای گردان را پوشانده اید. آنها می توانند جریان های ترافیکی سنگین را کنترل کنند ، در حالی که ورودی خوش آمد گویی و جادار با حداکثر بهره وری انرژی ایجاد می کنند.

    درهای ICU مراقبت های ایمن و کارآمد از بیماران را در مراکز مهم فراهم می کند. آنها اجازه می دهد تا پزشکان ، پرستاران ، بازدید کنندگان ، بیماران و تجهیزات به راحتی در بیمارستان منتقل شوند ، در حالی که حریم خصوصی و ایمنی مورد نیاز هر بیمار را فراهم می کنند.

 

با شروع همه گیری COVID-19 ، به نظر می رسد که راه حل های خودکار در ایجاد دسترسی بدون لمس برای جلوگیری از گسترش میکروب ها از اهمیت بیشتری برخوردار شده اند. یک مطالعه اخیر نشان داده است که 68 درصد آمریکایی ها اکنون ترجیح می دهند از مکان هایی که درهای اتوماتیک دارند بازدید کنند. و اگر این دلیل کافی برای جشن گرفتن نیست ، ما نمی دانیم چیست.

 

هر کدام از این انواع درب های اتوماتیک هنگام بیابید که می توانید راه حلی مناسب برای تجارت خود پیدا کنید ، امکانات بی شماری دارند. اگر می خواهید مزایای درهای اتوماتیک را از دست اول ببینید و در # روز خودکار بعدی در خود را جشن بگیرید ، می خواهیم از شما بشنویم.