مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

چگونه 6 مورد نحوه دسترسی شما به درب اتوماتیک را تغییر می دهد

طراحی سایت

چگونه 6 مورد نحوه دسترسی شما به درب اتوماتیک را تغییر می دهد

همه می دانند که درب اتوماتیک بسیار جذاب هستند. بسیار خوب ، شاید مردم در واقع این را نمی دانند ، اما تماشا و ورود افراد را به ساختمانی مجهز به درب اتوماتیک مشاهده می کنید. این تجربه بدون دردسر ، دلپذیر ، جادار و راحت است. با داشتن مزایای بسیار ، در اینجا باید چند نکته را بخاطر بسپارید که چرا درب اتوماتیک برای پروژه بعدی شما مناسب هستند.

 

مردم را در حرکت نگه می دارد

 

درب اتوماتیک برای مناطق شلوغ بسیار عالی هستند زیرا به فضای شما باز نمی شوند و به راحتی ترافیک دو طرفه را در خود جای می دهند. این امر باعث می شود آنها در تنظیماتی مانند فرودگاهها یا فروشگاههای شلوغ خرده فروشی که مردم از جهات مختلف به آنجا می روند و مکان ممکن است محدود باشد ، گزینه خوبی باشند. داشتن درب اتوماتیک در کل مرکز خود مانند هتل ها ، به کارمندان و مهمانان این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از نحوه باز کردن درب های دستی ، آزادانه در مورد آنها حرکت کنند.

 

با مقررات روبرو شوید

 

صرف نظر از نیاز خود ، هر کسی می تواند از درب اتوماتیک کشویی برای ورود به ساختمان یا جابجایی آزادانه در یک مرکز استفاده کند. سنسورهای موجود در درب اتوماتیک به این معنی است که کسانی که نیاز به دسترسی معلول دارند می توانند از یکپارچه عبور کنند. درهای کشویی همچنین ورودی مناسب برای خروج های اضطراری یا مراکز درمانی هستند زیرا اطمینان می دهند هیچ مانعی برای افرادی که نیاز به عبور فوری از ورودی دارند وجود ندارد.

 

امنیت

 

درب اتوماتیک می توانند به فناوری مجهز شوند که محدودیت در هنگام باز و بسته شدن درها را امکان پذیر می کند. اجازه باز شدن درهای کشویی با دسترسی به نشان برای مشاغل یا هتل ها می تواند به ایمن سازی مناطقی از امکانات شما کمک کند که می خواهید فقط برای افراد خاصی باز باشد یا در زمان های خاص باز شود. ایمنی قسمت مهمی از داشتن مشاغل است و درب اتوماتیک می توانند به شما آرامش خاطر دهند.

 

کنترل محیطی

 

درب اتوماتیک فقط در صورت نیاز باز و بسته می شوند. داشتن یک درب اتوماتیک کشویی در ورودی خارجی ساختمان می تواند به کنترل آب و هوا و درجه حرارت داخل ساختمان کمک کند - در گرمایش و سرمایش صرفه جویی می کنید و ساختمان را راحت نگه دارید. تنظیمات مختلفی نیز بر روی درب اتوماتیک کشویی شما وجود دارد که می تواند از وارد شدن قسمت بیرونی آن جلوگیری کند و همچنین می تواند باعث صرفه جویی در انرژی شما شود مانند باز شدن جزئی برای استفاده در هوای نامناسب و خروج فقط برای استفاده بعد از ساعت کارکنان.

 

 

زیبایی شناسی

 

درهای کشویی یک مزیت زیبایی برای ساختمان شما ایجاد می کنند. آنها یک استقبال گرم و جذاب ایجاد می کنند ، در حالی که اجازه می دهد نور طبیعی در سراسر فضای شما جریان یابد. ورودی روشن و گرم به تجارت شما می تواند چیزی باشد که شما را از رقبا برای بازدیدکنندگان و کارمندان متمایز کند. ایجاد فضایی که افراد در آن بخواهند برگردند ، به رونق تجارت و ایجاد روابط عالی با جامعه کمک می کند.

 

بی لمس

 

درب  اتوماتیک امکان ورود بدون لمس کامل هنگام ورود یا خروج یا ساختمان را فراهم می کنند. مطالعات اخیر نشان داده است که 64٪ آمریکای شمالی سعی می کنند از دست زدن به درهای عمومی جلوگیری کنند. نصب درب اتوماتیک در محل کار خود ، با از بین بردن لمس دستگیره در و کمک به جلوگیری از شیوع میکروب ها و ویروس ها ، به مشتریان و کارمندان خود احساس امنیت می کنند. در مراکز مراقبت های بهداشتی ، این مزیت مهمی است که در کل مرکز و داخل و خارج از اتاق وجود دارد و امکان جابجایی ایمن بیماران و کارکنان را فراهم می کند ، که ممکن است بیمار باشند یا در شرایط اضطراری باشند.

 

چه شغل شما بیمارستان باشد ، فروشگاه مواد غذایی یا خرده فروشی ، هتل ، دفتر یا ساختمان عمومی یا هر جای دیگر ، درب اتوماتیک همیشه قابل تأمل هستند زیرا تقریباً برای هر محیطی می توانند مزایای زیادی به همراه داشته باشند.

 

سیستم ورودی ASSA ABLOY طیف کاملی از درهای کشویی را ارائه می دهد که تضمین شده نیازهای شما را برآورده می کند. امروز با ما تماس بگیرید و به شما کمک می کنیم تجارت خود را ارتقا دهید.