مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

با درب اتوماتیک از تجارت خود محافظت کنید

طراحی سایت

 

با درب اتوماتیک از تجارت خود محافظت کنید

هنگام داشتن مشاغل ، یکی از مهمترین اولویت های شما باید حفاظت از دارایی های شما - کارمندان ، ساختمانها و کالاهای شما باشد. موارد بدیهی به ذهن خطور می کند ، اطمینان حاصل کنید که شما یک سرویس بهداشتی ، آب تمیز ، سیستم های امنیتی و غیره دارید ، اما ورودی شما چه می شود؟ ورودی ساختمان شما نقشی اساسی در محافظت از تمام جنبه های ساختمان شما در برابر میکروب ها ، آب و هوا ، نیروهای بیرون و غیره دارد. گزینه ها تقریباً بی حد و حصر هستند و براساس هر مکان ، نوع تجارت و بسیاری از عوامل دیگر برای هر مشاغل منحصر به فرد هستند. در زیر تنها برخی از روشهایی که درب اتوماتیک می توانند از مهمترین دارایی شما محافظت کنند وجود دارد.

 

محافظت در برابر تهدید

 

درهای کشویی اتوماتیک مقاوم در برابر ورود اجباری  کارادرب دارای درجه ASTM F842-17 درجه 25 هستند. آن برای شما چه معنی دارد؟ آنها مجهز به شیشه کاملاً ضربه ای ، قفل های با مقاومت بالا ، پین های قفل استیل و تسمه های گوشه ای دوتایی هستند که به تاخیر انداختن تهدید ورود اجباری و محافظت از محل استقرار شما مجهز هستند. آنها در صورت نیاز به سطح بالایی از حفاظت و دوام ، انتخاب عالی هستند.

 

 

مقاوم در برابر طوفان

 

اگر مشاغل شما در منطقه طوفان است ، درب های کشویی اتوماتیک مقاوم در برابر طوفان گزینه بسیار خوبی برای اطمینان از برآورده سازی نیازهای محلی ، ایجاد احساس امنیت در ساکنان ساختمان خود در هنگام طوفان یا اضطراری و کاهش پتانسیل تخریب است. درهای Hurricane Resilience با اندازه های مختلف ، رتبه بندی PSF و سطح ضربه ، گزینه قطعی برای محافظت در برابر طوفان است.

 

کنترل عفونت

 

درب اتوماتیک دسترسی بدون لمس به مهمانان و کارمندان به امکانات شما را فراهم می کنند - که باعث کاهش یک لمس می شود و به جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی کمک می کند. بدون اتوماسیون ، دستگیره های درب یک نقطه اصلی برای انتقال باکتری ها و میکروب ها است. همانطور که می توانید شیر آب یا تلگراف صابون را در سرویس بهداشتی خود نصب کنید ، به راحتی اتوماتیک درب تاب موجود را با یکی از اپراتورهای خودکار خودکار کنید ، یا در ورودی خود را درب کشویی نصب کنید ، روش های ساده ای برای از بین بردن سطح معمول لمس شده است.

 

فرم و سطح نیاز شما به حفاظت هرچه باشد ، ما مجموعه گسترده ای از راه حل ها را داریم که می تواند با حفظ کارایی و زیبایی شناسی دلپذیر ، به حفظ امنیت تجارت و دارایی های آن کمک کند. همراه با سبد محصولات ما ، ما همچنین خدمات محلی 24/7 را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنید که هیچ لحظه ای را از دست نمی دهید. مهمترین درب ما مربوط به شماست ، امروز با ما تماس بگیرید و به شما کمک می کنیم راه حل درب اتوماتیک مناسب برای تجارت خود را پیدا کنید.