مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک سکشنال یا زیر سقفی)(2)

طراحی سایت

درب اتوماتیک سکشنال یا زیر سقفی)(2)

رنگ و طرح های درب سکشنال

درب های سکشنال دارای طرح ها و رنگ بندی های متفاوت است همچنین رنگ های استفاده شده بسیار با ثبات میباشند تا هرکس منطبق با ساختمان از درب خریداری کند تا باعث جلوه زیبا تری در نمای ساختمان بشود ویژگی که به ندرت در درب های قدیمی رویت شده . درب های سکشنال به علت استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده هزینه نگهداری بسیار پایین تری نسبت به درب های قدیمی دارد همچنین درب سکشنال کاملا بی صدا عمل خواهد کرد و هیچ آلودگی صوتی هنگام باز و بسته شدن درب تولید نمیشود شما میتوانید در پنل های درب سکشنال به منظور بحره برداری و رفاه بیشتر پنجره یا درب ایجاد کنید اما در درب های قدیمی این عمل امکان پذیر نیست درب های سکشنال کاملا عایق بوده و از ورد گردو خاک , هوا و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد کرد شاید این بکی از برجسته ترین ویژگی این درب باشد در حالی که درب های قدیمی ) کرکره ای, رول اپ( عایق نبوده که موجب دردسر های بسیاری برای مصرف کننده میشود . و در اخر ایمنی و امنیت درب های سکشنال که بسیار بالا بوده و دارای استاندارد اوروپا میباشد درب های سکشنال از سیستمی استفاده میکند که به هنگام بسته شدن از بالا رفتن درب به هر صورتی مقاومت میکند ابن مقاومت در درب های قدیمی بسیار پایین تر است حال با مرور این مقاله متوجه توانایی و عملکرد این درب ها شدیم . اگر شما نیز به دنبال یک درب زیبا با ویژگی های فراوان و ایمنی بالا هستید بهتر است به فکر تهیه یک درب سکشنال باشید .

قیمت درب های سکشنال یا زیر سقفی

درب های سکشنال یا زیر سقفی یکی از پیشرفته ترین نوع درب های پارکینگی میباشد که نسبت به رقبای خود از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار است . مزایا و کیفیت بالای , باعث شده این درب جزو پر مصرف ترین درب های حال حاضر قرار بگیرد . درب های سکشنال حتی در داخل ایران نیز روند  عودی فوق العاده ای داشته به گونه ای که اگر ساختمان های جدید و امروزی را نظاره کنیم , این درب هوشمند را قطعا خواهیم دید.

فواید درب های سکشنال

درب  اتوماتیک سکشنال از طراحی مهندسی مدرن و سیستم های پیشرفته روزه دنیا بهره میگیرد . همین موضوع دلیلی شده تا درب سکشنال نسبت به رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشد . یکی از دغدغه های مهم ساختمان های امروز ,داشتن محدودیت فضا است . درب های سکشنال به دلیل طراحی خاص خود فضای اندکی را اشغال خواهند کرد. بدین ترتیب مشکل محدودیت فضا با وجود درب های سکشنال برطرف خواهد شد .همچنین درب در زمان باز و بسته شدن هیچ گونه آلودگی صوتی از خود ایجاد نمیکند . درب های سکشنال به محض بسته شدن در برابر عواملی چون آلودگی هوا , گردو خاک و آلودگی صوتی عایق است به علاوه این نوع درب هیچ مشکلی در برابر تردد و رفت و نامحدود نخواهد داشت و بدون نقص عمل خواهد کرد. درب اتوماتیک سکشنال برای ایمنی بیشتر و عملکرد بهتر از سنسور و سیستم های پیشرفته ای استفاده میکند که در ادامه مقاله این سیستم ها را کاملا برسی خواهیم کرد . درب دارای پنل با طرح های متفاوت و گوناگون است که بسته به سلیقه شخص استفاده میشود از این رو این درب ها دارای جلوه ای زیبا و منحصر به فرد میباشند . در صورت لوزوم شما میتوانید بر روی پنل درب , پنجره یا یک درب ورودی ایجاد کنید تا در صورت تردد افراد احتیاج به باز شدن تمام درب نباشد. از مهم ترین فواید این درب را میتوان هزینه نگهداری پایین و با دوام بودن این درب دانست . قطعات به قدری با کیفیت و بادوام ساخته شده که تا سال های سال به تعویض یا سرویس احتیاج پیدا نخواهند کرد.