مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب های اتوماتیک بیمارستانی

طراحی سایت

درب های اتوماتیک بیمارستانی

درب اتوماتیک بیمارستان به طور کلی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود. درب اتوماتیک بیمارستانی در لابی بیمارستان کمک می کند و به کارکنان بیمارستان اجازه می دهد که در اتاق ها به سرعت به ویژه در موارد اضطراری بحرانی به راحتی مانور دهند.

زمینه استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی

  • اتاق های عملیاتی
  • اتاق های پرتودرمانی
  • اتاق های ICU / CCU / RCU
  • آزمایشگاه های ویژه تجهیزات
  • اتاق های توانبخشی
  • اتاق های اورژانس
  • اتاق های بیمارستان عفونی
  • اتاق های MRI
  • اتاق های آنژیوگرافی

ویژگی های درب اتوماتیک بیمارستانی

طیف وسیعی از درب اتوماتیک بیمارستانی ساده یا دوگانه است که اجازه می دهد تا سیستم های باز با لولا به داخل و یا خارج باز شود. درب اتوماتیک بیمارستانی از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. درب اتوماتیک بیمارستانی در شرایط اضطراری می تواند بدون هیچ گونه تماس فیزیکی باز و بسته می شود که این محصول به سرعت شما در انتقال بیمار کمک می کند و یا اینکه بیماری در بیمارستان با صندلی چرخدار حرکت می کند درب اتوماتیک بیمارستانی راحتی و ایمنی را برای آن بیمار فراهم می کند. در قسمت های حساس و ایزوله بیمارستان، درب اتوماتیک بیمارستانی به رعایت بهداشت کمک می کند و ایمنی پرسنل را تضمین می کند، چون در این قسمت باید نکات استریل رعایت گردد، پس استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی به آنها مکم می کند و از انتقال بیماری و ویروس جلوگیری می کند.

مشخصات درب اتوماتیک بیمارستانی

  1. درب اتوماتیک بیمارستانی بهتر است بزرگ باشد
  2. بتواند حرکت سریع را برای پرسنل فراهم کند
  3. جنبه های امنیتی داشته باشد
  4. بتواند به سرعت تعمیر شوند
  5. صرفه جویی در زمان را به همراه داشته باشد
  6. تردد آسان و عدم تماس دست با درب

دلایل استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی

در کشور های پیشرفته، ده ها سال است که درب اتوماتیک بیمارستانیبه عنوان تنها درب مورد استفاده در قسمت های مختلف بیمارستان شناخته می شود. می توان گفت، بیمارستان هایی که از درب اتوماتیک بیمارستانی استفاده نمی کنند، یکی از مولفه های مهم در بخش رعایت بهداشت عمومی و فردی در بیمارستان ها را نادیده می گیرند. در بیمارستان های حرفه ای که در داخل یا خارج از کشور فعالیت می کنند، گاها برای اتاق بیماران نیز از درب اتوماتیک بیمارستانی استفاده می شود. برخی از فواید این درب ها عبارتند از:

بالا بردن سطح بهداشت در بیمارستان

تردد آسان در بیمارستان برای افرادی که از عصا استفاده می کنند، کودکان، افرادی که بر روی ویلچر هستند و البته افرادی که باید به دلیل شرایط خاصی که دارند، با تخت جا به جا شوند.

صرفه جویی در هزینه های بیمارستان